torsdag 29. oktober 2009

Snart helg!

Da var nok en dag over, og det llakker og lir mot helg :)
En arbeidsdag igjen. Tidligvakt- godt :)

skal bare slappe av i morgen. I dag har jeg holdt på nede i gangen, og gjort den delvis ferdig! Har holdt på å male vegger og lister der, så nå er iallefall all maling ferdig, og noe av pynten på plass :)
Må si det tok litt tid med malinga.... Har et lite vindu i gangen med vinduspost, og for at jeg skulle nå til over alt, måtte jeg sette opp vinduet. Det var jo egentlig ikke så lurt.. I allefall ikke så lurt å la det stå åpent når jeg ikke var der!! Den ene katten vår fant jo ut at det var jammen en grei måte å komme seg inn på!!! Hrmf.... TO ganger klarte han å lure meg!! Noen sier at katter ikke er så smarte, men det utsagnet velger jeg å ikke tro på!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar