søndag 14. mars 2010

Utfordring!

Jeg fikk en utfordring for noen dager siden! Nå skal jeg omsider sette meg ned å se om jeg finner 10 ting kanskje ikke alle vet om meg :)

1. Jeg er gravid :D
2. Jeg har en tattovering på høyre legg.
3. Jeg og samboeren min, Svein André eier eget hus!
4. Jeg er ikke veldig glad i sport......
5. Jeg jobber i barnehage og stortrives med det!!
6. Jeg drømmer om å sette meg opp et helt nytt hus. Egentlig et
lite gårdsbruk ikke så langt unna Skogn sentrum!

7. Jeg (vi) har 2 katter og 1 hund!
8. Jeg er stort sett glad og blid, men om ikke alt går etter min pipe, så kan det fort snu seg!
9. Jeg følger med på det meste av serier på tv'n..
10. Jeg drikker helst Pepsi Max!

Jeg sender utfordningen videre til Anne-Brit
og Anne Grete

13 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med baby i magen :) så koselig! Når er termin?

    SvarSlett
  2. Tusen takk :)
    Termin er foreløpig 5 september! Blir en spennende tid fremover :)

    SvarSlett
  3. Ja, det vil jeg tro!:) Har ikke du bursdag i september også?

    SvarSlett
  4. Gratulere så my, Stine Mari :D
    Herre va en nyhet æ ikke har fått me mæ ;p
    Så koselig at dåkk ska få et lite nusk og bli en familie :)
    Har sjøl veldig lyst på baby, men det e litt tidlig her enda, så det bli nok ei stund te det bli min tur. I mellomtia kose æ mæ me å årn gava te småttisan som folk i vennegjengen får ;)
    Vil veldig gjerne årn te dæ og, så bare si fra om det bli gutt eller jente så veit æ koss farga æ kan bruk :)

    SvarSlett
  5. Takk for d, Anne-Brit! :)
    Vi har vel egentlig ikke publisert d så veldig my heller, så d e først no at d fleste har fått d me sæ :)
    Ja, vi glede oss! Har venta på herre læng no, så d ska nyyytes :D
    Ja, d e nå me å finn dein rette tida for at d ska skje å! Greit å vit at man har en jobb å en plass å bo! D va iallefaill kriterian vårres! :)
    Du ska meir enn gjerne få orden gave t lillegull ja, men vi har bestemt oss for å ikke vit kjønnet, så da får d evt bli nå nøytrale farga! Koselig at du gjør d t småttisan da :)
    Ailt bærre bra me dæ ellers? Kommi dæ etter operasjonen? Har fulgt me på bloggen din, så e da vel ganske oppdatert! ;)

    SvarSlett
  6. Ja, det kan æ skjønn! :)
    Det e jo ekstra spennende første gang man ska sett et barn te verden, så nyt det du! :)
    E enig i kriterian der ja. Mein det æ og. Vil ha en fast jobb og en egen plass å bo før det bli nå unga. Så e det jo litt tidlig i forholdet og. Vi får sjå ka som skjer etter kvart :)
    Nøytrale farga ska bli ;) Bli ekstra spennende ved fødseln å sjå ka det bli da :)
    Alt e bare bra her vettu :) Kunna vel vært ber, men æ sjer positivt på alt og sjer fram te å kun gå uten krykkan igjen. Har gått me dem i 2 mnd no så æ e egentlig veldig lei, men samtidig så kunna derre infeksjon gått så utrolig my verre så æ må si æ føle mæ heldig som fortsatt har foten. Gule stafylokokka e hissige greier =/ Har 20-årsdag om to uka da. Målet mitt e å kun gå for egen maskin te da, så æ å fysioterapeuten min jobbe hardt ;)
    Når det gjeld bloggen min så må æ vel innrøm at æ har vært veldig dårlig på å oppdater den sia æ kom heim fra sykehuset. E liksom så tetak å kom sæ rundt omkring så det e fort at'n heller velge å bare sitt i ro. Så føle æ liksom ikke for å blogg når æ ikke har nå bilda. Før gikk æ jo rundt i leiligheten å knipsa vilt, men nu har æ bare vært lenka te sofan. Men etter kvart som æ kjæm mæ på fotan så bli det nok ska du sjå ;)

    SvarSlett
  7. Ja, d bli ekstra spennende ved fødsel'n når man ikke veit nå, vil æ tru! Valgt å gjør d sånn no, så får vi sjå koss d bli ved evt neste svangerskap :)

    Tida har sikkert vyrri lang etter operasjon, vil æ tru! D e jo som du sei litt tetak å kom sæ nånn stan når man hoppe rundt på krykka å da. Sjer itj for mæ d e bare bare å fårrå kor som helst å når som helst! Sikkert godt åt dæ å kvil no mens foten leges å da! Men sjer for mæ at d bli godt å kast krykkan om ikke så læng å!:)
    Bra du e positiv da, å at du har et mål å jobb mot. Hjelpe sikkert på d å :)

    Takk for invitasjonen t bursdagen din, foresten! D bli ikke æ kjæm da, men d skjønne du kanskje :) Bli liksom ikke d samma å på fæst me masse (ukjente)folk når man ikke klare å slå sæ løs heilt! Men vi krysse fingran for at du får kasta krykkan din t dein store dagen, å at du får ein artig kveld :D
    Masse god bedring videre, Anne-Brit :)

    SvarSlett
  8. Beklager for seint svar, Anne-Grete!
    Har bursdag på september ja! Dein 8, så d bli spennende å sjå om d kanskje skjer da :D

    SvarSlett
  9. Ja, man må jo prøv ut litt forskjellig og finn ut ka'n like best ;) Bli jo artig på den store dagen å få "surprise" om kolles kjønn det e :)

    Tida har vært utrolig lang ja, men samtidig når æ tenke tebake og tenke på alt æ har vært gjennom så har da tia egentlig gått litt fort å. Men når æ tenke på handikappet det e å gå på krykka så syns æ det har vært langdrygt ja. E liksom totalt avhengig av dem rundt mæ. Får ikke te å årn mæ mat sjøl, eller æ får jo te å lag det, men får itj te å ta det me mæ te bordet og spis liksom. Og æ får heller ikke kommi mæ nån plass hvis ikke Martin kjøre. Heldigvis e det Lenes Bussreiser som kjøre tur/retur fysio da. E godt å kvil ja, men kjenne det bynne å bli nok kviling no. Man bli liksom så trøtt og sliten og tappa for energi når man bare ligg på sofan hele dagen, og æ e syyykt rastløs! Vil ut å gå tur, træn, rør mæ!

    Ja, skjønne du ikke e så gira på fest me en liten krabat i magen ja :) Vi får ta det igjen seinar en gang da vettu ;)
    Krysse fingran for å vær krykkefri te den store dagen ja, håpe virkelig æ klare det! Træne og tøye te den store gullmedalje her no, så får håp det gir det resultatet æ e ut etter, og ikke minst LIKE FORT som æ e ut etter det ;) hehe.

    Men forresten, kanskje vi kan finn på nå en dag? :) Det vart liksom aldri så vi træftes nå meir og vart nå beir kjent etter innflytningsfesten dåkkers =/ Vi sku vel møtes og spis nån plass og, men det vart aldri at det passa.. Dåkk e nu hjertelig velkommen hit om dåkk vil ta en tur :)

    SvarSlett
  10. Huff.. Alt bli liksom litt amputert ja! Trasi når man ikke får t å gjør så my da.. Bli sikkert godt å kom igang igjen, å ikke minst få rørt sæ litt :)

    Ja, d har no vyrri koselig da! Nei, d vart da aldri vi tok kontakt ang d, så vi kain no godt kom oss ein tur ein dag! Bare å rop ut når d passe for dåkk d :)

    SvarSlett
  11. Ja, e det sjø =/ Men men.. lite å gjør me. Må bare ta ein dag av gangen og så framover no :)

    Må gjerne ta dåkk en tur i mårra hvis dåkk vil :) (altså søndag). Har ingen planer for dagen vi, så :)

    SvarSlett
  12. Ja, d e saint! :)

    I dag passe d litt dårlig! Vi får middagsgjesta i 5 tida, så ska æ lag ribbe.. Da tru æ at æ trøng tida!! :p
    Men vi tar gjerne turen seinar ein dag! Reise muligens bort ein tur i påska da..

    SvarSlett
  13. Åja, så koselig da :) Treng vel tia når det gjeld ribbe ja. E itj bare bare å årn det ;)
    Vi tar det seinar en dag vettu :)
    Kanskje etter påske sia det e så my som skjer læll :)

    SvarSlett