søndag 25. april 2010

Helga snart over!

Nå har vi jammen kommet til søndag igjen. Er det bare meg, eller går helgene veldig fort? Jeg skal nok ikke klage. Jeg hadde frifredag også denne uka, så helga har vel egentlig vært lengre for meg enn mange andre!
Vi har vel nesten ikke vært hjemme i disse dagene. Fredag var vi på biffsnadder hos mamma og Arve, og vi gikk vel ikke hjemover før i 12 tiden. Lørdag var jeg på en liten handletur sammen med mamma, vi hadde besøk av pappa og Tone og søsteren min, Ann Iren, og på kvelden ble det jaggu biff stroganoff hos mamma og Arve ;) Litt godt å slippe unna middagslagingen innimellom ;)

I dag ser det ut som at solen skal vise fram sin prakt, noe jeg er glad for, så da blir det vel muligens en tur til feriehuset til mormor og morfar på Frosta :D
Svein og Arve drakk noen cognac i går, og ble enige om å ta turen dit som sykkeltur......! Lykke til ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar