tirsdag 6. juli 2010

9 uker igjen....

Oj... Nå går jammen tiden fort! Nedtellinga er i gang til den store termindagen! Men hvem vet.. Kanskje er det ikke 9 uker igjen. Kanskje er det bare 7. Eller kanskje er det til og med nesten 11 uker.. Vi har en spennende tid i møte! Jeg merker på kroppen at ting har blitt tyngre, nettene lengre og de varme sommerdagene EKSTRA varme! Men jeg skal langt ifra klage. Jeg har hatt et så prikkfritt svangerskap som jeg aldri kunne forestilt meg, så det lille jeg merker er egentlig helt greit. Man skal jo kjenne på kroppen at man er gravid også!! :)
Her er en liten bildemontasje fra min graviditet så langt;



2 kommentarer:

  1. Kjempefin e du :) Glede mæ veldig t å hils på den lille i magen din :)

    Ska på nå ferie i sommer da snuppi? Koss e det me foten foresten?

    SvarSlett
  2. Takk, Marianne :)
    Åh.. Glede mæ æ å!! Tida kain liksom itj gå fort nok!! :P

    Nja.. Vi ska på ei liten tur bærre. T Vega å besøk nå slektninga av Svein :) Ellers har vi så my prosjekt på hjemmebane som vi ska prioriter :)
    Foten e likar dein shu :) Hinke litt enda, men d vil vel sikkert heng i ei stund!

    Ein du/dåkk? Ska dåkk bærre nyt sommern heim, eller ska dåkk på nå tur?

    SvarSlett