onsdag 20. oktober 2010

Ny verdensborger!

18.09.10 kom endelig vår lille øyensten til verden!
Med termin 08.09.10, ble ventetiden vel så lang da dagene gikk uten at noe skjedde.
Det ble til slutt bestemt at jeg skulle settes i gang, noe jeg er veeldig takknemmelig for! Tror jeg har gått på veggen opptil flere ganger (bokstavelig talt), hvis jeg har måttet tilbringe den helgen hjemme uten at noe hadde skjedd!! Men det slapp jeg, som sagt!

Nå går dagene med til amming, bleieskift, hyperrydding/vasking av hus, amming, bleieskift......... Og en gåtur innimellom! Selv om dagene blir noe lik, storkoser jeg meg! Kan ikke få nok av babygråt og babykos ;)
Tiden må vel bare nyytes da det merkes at den flyger avgårde!!

1 kommentar:

  1. FIN dåkk e :) Arti å sjå dåkk på Magneten igår :) Håpe det ikke blir leng t neste gang :) Suss

    SvarSlett