søndag 8. november 2009

Kjøkkenvasking!

I dag har jeg brukt litt av tiden på å rundvaske kjøkkenet! Hele kjøkkenet ble ikke ferdig, men store deler av det :) Det er jo ikke så lenge før Desember kommer krypende, så da synes jeg det er på tide at jeg får vasket ferdig huset!
Det er jo ikke så veeldig motiverende med rundvask da, så for å få opp dampen litt guffer jeg opp musikk på høyt volum og drar filla rundt, i takt med musikken :D


Zera inspiserer jobben min nøye i dungen med plastposer :)

2 kommentarer:

  1. Oj, her snakke vi posa! ;) Vi går bestandig tom vi, men æ veit da kæm æ kain få av ;)
    Flink du e, godt å bynn i rett tid me rundvasken!

    SvarSlett
  2. Ja, du må bærre rop ut hvis du treng posa ja! Har alltid i overflod av dæm gitt :S
    Joda, har no kommi igang iallefall... Vil vær ferdig t første helga i advent, for da ska æ bare kos mæ i førjulstida :D

    SvarSlett