tirsdag 29. juni 2010

Hinky Pinky.....

....That's me!
Jeg hadde et lite uhell her om dagen. Skulle bare gå ned det siste trappetrinnet ute etter å ha hentet posten... *BANG*, der lå jeg! Skjønner virkelig ikke hvordan jeg klarte det, men foten må ha svikta.. Det ble legevakt og røntgen, men HELDIGVIS ingen brudd!! De mente det kunne være noen leddbånd som har røket, noe jeg ble veldig glad for å høre! Så nå sitter jeg her da, og hopper meg fremover med krykker innimellom! Vondt i armer og ben da jeg bruker muskler som jeg sikkert ikke har brukt så veldig mye på noen måneder! Tar det som trening jeg :) Håper det går fort over så jeg slipper å bruke en halvtime hver gang jeg må ned og ut for å lufte hunden! :P


Heldigvis tok kneet litt av støyten :)

2 kommentarer:

  1. aiaiai.. derre såg itj godt ut :S
    åsså du som går gravid og greier da.. ikke bra :(
    du får ha riktig god bedring, så krysse vi fingran for at du kan kast krykkan snart :)

    SvarSlett
  2. Nei, d va itj så godt gitt :/
    Men likar no, så satse på at krykkan e bort snart ja!! :)
    Takk for d :)
    Sjer dåkk har d bare fint på tur å!! :) Herlig :)

    SvarSlett