torsdag 3. juni 2010

Jobben min!

Jeg har fått en oppfordring fra Marianne om å fortelle om hvorfor jeg har den jobben jeg har!

Jeg er barnehageassistent og er veldig glad i jobben min;
*Jeg stortrives sammens med barn, de gjør dagen lysere
*Ingen dag er like
*Jobben gir meg mye! Har man en dårlig dag, får man mange gode klemmer, og vips var dagen reddet
*Jeg sitter igjen med mye positivt etter en arbeidsdag, enten det er nye erfaringer eller en kommentar fra en av barna som forteller deg hvor gla de er i deg, eller rett og slett hvor stor rumpe du har
*Man lærer/oppdager noe nytt (jeg tør nesten påstå hver dag) hele tiden
*Jobben min er en veldig sosial jobb

Jeg kunne sikkert skrevet listen mye lengre, men det er de punktene der som betyr mest for meg i jobben min! :)

Jeg utfordrer Nina Therese til å fortelle litt om hvorfor hun har den jobben hun har!

-Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar